Tivoli är underskattat

Igår åt jag, natasha, pierre o anders på Level, det nya stället vid tempel.
Lite dyrare men mycket godare!

Åt skitgod pizza och drack vin. Vid 10 kom även daniella och vi gick vidare
till tivoli. Där satt vi ute, drack drinkar och snackade i 2 timmar kanske?
Vet inte riktigt men det blev lite kallt så gick in och dansade istället till
halv 2 typ.

Efter det gick vi till o'learys och hade kul. Haha natasha gjorde en sak
som fick mig och pierre att skratta så mkt att jag nästan inte kunde stå
upp, haha! 

En halvtimme - timme senare åkte jag till ödåkra och dom andra gick till
tempel för att dansa vidare, jag va så trött!

Så det va en rolig kväll, vilket jag alltid har med natteblatte.


Ser skitstor ut på denna bilden haha! Måste stått ett trappsteg upp, för såååå
liten är inte Natte ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback