Båstad

Igår va vi i båstad, jag mackan pesa o lundgren. Vi körde först inom
johannesens för att se om dom hade fått in något snyggt, men där va
väl inget man hade velat ha.

Sen vidare in i båstad o märkesbutiken där jag köpte denna:

Dock är den ful på bilden..

Fick även syn på ett par röda uggs jag hade velat ha.
Tycker det är skitsnyggt med färg!


Efter märkesbutiken gick vi o satte oss på peppes. Fick bord efter bara
10 min vilket jag blev förvånad över. Brukar vara flera timmar väntetid,
men det va inte alls mycket folk ute.

När vi hade ätit gick vi ner på stranden för att kolla på rixfm festivalen.
Efter nån timme åkte vi hem igen och det va skönt att ligga i sängen i tid.

Här har jag på min kofta:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback