Denna bloggen bär på minnen!

Förut har jag tänkt så "jag skulle aldrig kuna byta blogg eller göra en ny!"
eftersom det är otroligt mycket minnen här och så roligt att gå tillbaka i
arkivet och läsa. Detta är trots allt 3e året jag bloggar (visst fasen fyller
bloggen snart 3? eller den har nog redan gjort det!) Men när jag börjar
plugga om en vecka funderar jag faktiskt på att göra en ny.

Denna bloggen kommer jag aldrig att ta bort. I denna finns allt!
Alla gada stunder, alla ledsna och roliga berättelser jag skrattar åt än
idag. Och inte minst mina resor.

(HAHAHAHA kom o tänka på förra våren innan vi sluta
skolan, så träffa jag en kille och första gången jag sov
där fick han sånna ryckningar i benen när han skulle
sova så sa jag åt honom att sluta.
Sen efter en liten stund skulle jag skämta o göra samma
sak. Så jag rycker till i hela kroppen så att hela sängen
gungar till och så säger han ingenting!
Sen på morgonen mötte jag upp louise och så la vi oss
på gröningen och solade. Så berättade jag det för henne
och hon skrattar så hon skriker tills hon börjar gråta av
allt skratt.
Låter inte så roligt men det är ett av de minnena som jag
aldrig kommer att glömma och som bloggen tar med sig!)

Men i alla fall, denna bloggen har jag skrivit i sen jag var 15.
Detta är min ungdomsblogg. Jag behöver skaffa en som följer min resa
vidare i vuxenlivet och ut på mina projekt i världen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahhahha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback