De 3 bästa klippen från magaluf 2008

1. Louise ska tatta sig sista kvällen i magaluf! Vi stöttar varandra i vår svåra
situation med engelskan. Louise säger vad jag ska säga och sen översätter
jag rakt av! Det gick skitbra! :)


2. Sista kvällen i magaluf. Bussen skulle hämta oss kl 4 på natten för att köra
oss till flygplatsen. Trots detta var det kanske den roligaste utgången, även
den första jag och louise festa tillsammans hahaha!


3. Poolparty i magalufsjukepoolen! Jag och Angelica ska tävla vem som
kommer längst med våra madrasser. Blev inte som planerat.
(Bästa dagen i mitt liv!!!!!)

Kommentarer
Postat av: lållan

hahahahaha, vem fan

är han som filmar i

den andra filmen1

liksom?!?!?!? haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback