Bajskonversation med Louise

Louise är den enda i hela världen jag kan prata öppet om
sånna här saker utan att skämmas.
Här snackar vi om bilden nedanför!

ANNA said:

kolla bilden i min blogg


lÅllS! says (00:26):

okej.d

det var väl då du sprang iväg å bajsade?

hahhahahhahahhaha


ANNA says (00:28):

ja

fyfan säger ja bara


lÅllS! says (00:29):

hahahaha


ANNA says (00:29):

en känsla jag aldrig vill uppleva igen! ååh ryser!


lÅllS! says (00:29):

hahah skrattar som fan åt de


ANNA says (00:29):

sen när jag ska tillbaka möter jag långben o kalle o säger att jag sovit


lÅllS! says (00:29):

jaa hahaha


ANNA says (00:30):

o där satt du ensam på restaurangen med 2 drinkar o glodde


lÅllS! says (00:30):

ii typ en timme

ahhahaha


ANNA says (00:30):

HAHAHAHA!

tog en jävla tid att gå hem! det tod max 3 min på toan, kortet funka inte i dörren heller trodde jag skulle svimma


lÅllS! says (00:31):

hahha

å upptaget i receptionen


ANNA says (00:32):

jaa! mår illa när ja tänker på det!


Kommentarer
Postat av: louise

HAHHAHAHAH, love it!

2009-08-19 @ 19:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback