ZZZZZzzzzZzzZ

Kom hem o gick o la oss typ direkt, vakna nu.
Fast hade egentligen velat sova mer.. Det är så
himla skönt att gå o lägga sig mitt på dan efter skolan.

Om jag går på en lektion imorgon får jag vg istället för g,
så det ska jag ju. Sen har vi religionsredovisningar.
Måste börja skriva på mitt..
Man kommer få välja på att redovisa för alla i klassen
eller i små grupper. Tycker alla ska redovisa högt för
alla egentligen så slipper man lämna in skriftligt och
så är det gjort på typ 3 min, annars ska man hålla på
att berätta om det hela lektionen för olika personer..
För om alla vill berätta i grupper vill ju inte jag gå upp
o berätta för alla.

Hatar skoldagar när man har en viktig lektion senast,
jag gillar ju att smita hem vid lunch.
Det blir inte ika jobbigt att gå dit då om man vet att
skoldagen är kort. Hatar lektionerna efter 12.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback