Colour dynamics

Har inte kommit iväg än, för när jag duschade satte jag i
något som heter colour dynamics cool white och fungerar
som ett silvershampoo fast det sliter inte alls på håret.

Detta sätter man i efter man har tvättat håret och så ska det
sitta 15-30 min, det beror på hur ljust man vill ha sitt hår.

Sisst hade jag det i 20 min och det blev stor skillnad, men
denna gången hade jag tänkt ha det i i en halvtimme :)

Jag har fått det av min frisör, vet inte vad det kostar,
men gissar på runt 100 kronor.


Såhär ser den ut, en ganska liten tub på 80 ml.


Rälig bild, jag vet, men ska bara visa att håret blir först ganska mörkt
och lila, men det ska man inte skrämmas av och tvätta bort det för fort.



Det finns även så att man får andra färger än vitare hår och
det är bla. dessa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback