Miss Sixty

Hajhaj!

Lämnade tillbaka en blus från odd molly idag för att
köpa en riktig Anna-tunika från miss sixty, men så
fick jag inte pengarna i handen och de kommer inte
in på kortet förens om ett par dagar, så sjukt störigt!

Men ringde mamma o fråga om hon kunde komma
med pengar eftersom jag ville ha den tills imorgon
när jag ska ut, men då är det ju stängt i stan o dom
har inte miss sixty på väla.

Hon sa att hon skulle komma med pengar o jag
trodde de stängde 7 i stan så satte oss på petters
i solen o väntade.

Sen när vi går förbi mq rullar de ner gallret för de
stängde 6 bara för de e påsk.
Så nu har jag ringt till alla mq butiker i malmö
(4-5 st), lund och löddeköpinge, men inte någon
av de hade miss sixty. Vill så gärna ha den imrgon!

Åååååhh!

Kommentarer
Postat av: Cindii

sv; Haha ja vissst lät det nice? :) Men kan säga att det inte var så himla nice kryssning asså :/ :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback