Diagnos okänd

Inatt vaknade jag och mådde piss. De senaste nätterna
har jag vaknat av världens hosta o fått klunka hostmedicin
direkt från halvlitersflaskan, men inatt va hostan det minsta
problemet.

Jag mådde illa på ett konstigt sätt, inte bara i magen utan i
hela kroppen. Och jag hade huvudvärk så jag kände mig tung
och inte kunde röra mig. Jag skaka och hade ingen kontroll
över mina rörelser och jag svettades och frös.

Jag tänkte ringa till mamma o säga att hon skulle hämta hem
mig, men det skulle inte bli bättre hemma, kanske bara värre
eftersom jag då fått ligga ensam i sängen o kanske frysa ännu
mer. Så jag låg kvar o hon hämta mig nu på morgonen istället.
Skakar fortfarande och det är obehagligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback