Skola, mcdonalds och frisören

Idag på mediekommunikationen kom jag och Louise på att vi va sugna
på en halv cheeseburgare, två kycklingbitar + pommes o cola. Så efter
skolan åkte vi ner till mcdonalds och köpte det. Det satt fint! När vi va
mätta tog Luis bussen hem och jag gick till frisören. Gjorde ljusa slingor,
så i mitt brunröda hår blev det typ guld. Som camerons på bilden nedanför
skulle jag väl kunna säga. Kanske inte riktigt, men nästan. Ändå ganska
dyrt om man ska gå till en bra frisör.. Skit i det, håret är det viktigaste tycker jag!
Skulle egentligen sola efter det men orkade inte så åkte hem istället.
Ringde lite samtal för att se om någon fått in min kamera, men ingen hade
den. När jag hade berättat för han i Malmö att jag förmodligen hade glömt
den på tåget i torsdags sa han "Jasså, ligger den i ett fodral?" Blev skitglad
och sa att den gjorde det och att kameran va mörkbrun. Han bara "Nä då har
 vi inte den.." Får väl ge upp hoppet......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback