Rihanna i Magaluf

Kunde inte somna igår.. Började försöka halv 12. Sen satte jag på
ipoden och lyssnade på alla magaluflåtarna. Mest Disturbia.
Somnade till ibland men sen kom nån partydänga, så att säga, så
jag vakna till igen. Haha blev skiträdd när jag hörde Thomas Ledin
"Hej, det är jag som hör av mig..." Låg där och va ganska ledsen om
jag ska vara ärlig. Blev väl en och annan tår. Fattar inte att man kan
sakna något och någon så mkt?!
Sen drömde jag att jag o Louise va i magaluf igen och näst sista
kvällen blev vi erbjudna ett jobb där nere. Att åka med ett gäng o
hjälpa folk osv.. Det va tydligen fattigt där nere då. Nog besviken jag
blev när jag vaknade?

Börjar halv 1 idag.
Vi hör senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback