Mössdag

Ett tag sen jag skrev, men har inte suttit vid datorn. O mobilbloggningen
funkar inte, vet inte vad som är fel.. Störigt är det i alla fall.

Börjar halv 1 idag, men halv 11 ska jag på engelska information kan man
väl kalla det för att folk ska förstå, sen halv 12 har jag utvecklingsamtal.
Ganska segt men skitsamma.

Brukar inte bry mig så mkt om mitt hår, men idag va det katastrof o jag orka
inte tvätta det, hade inte hunnit torka så jag skulle kunna platta det, så det får
bli mössa idagens, haha! Skit samma.


Tror ni alice gillar mina pussar? Naae haha!

Sitter i köket nu o väntar på att mamma ska bli klar så hon kan köra mig till
Höganäs, ska ta bussen där ifrån. Ha det!

O just det. Vi flyttar redan nästa helg, längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback