Hoppa över kanten!

Jag har haft min blogg ganska länge.. Det är jag sjukt glad för.
Att kunna gå tillbaka och läsa om andra saker är faktiskt roligt, men jag
måste faktiskt säga.. Fan vad min blogg är dålig nu. Även fast jag var
väldigt deprimerad ett bra tag skrev jag bättre då. Men det kanske man
gör? Mer känslor och ja, ni vet!

Hitta 
DETTA! som jag skrev i september förra året.

Jag blev glad över att läsa det, för jag ser att jag har utvecklats. Och tack
vare allt detta tror jag att jag blivit starkare.

När någon inte tror på en anstränger man sig ännu mer för att bevisa att
man verkligen kan.
För ett år sen var jag jätteosäker på mig själv, tog åt mig av allt folk sa och
drog mig undan hela tiden. Jag festade ganska mkt, men förutom det bodde
jag i den där såkallade glasbubblan.

Nu har jag verkligen hoppat ut ur den även fast kanten var sjukt hög och nu
vet jag vad jag vill. Jag vet att jag kommer resa, trots alla motgångar, efter något
år kommer jag bosätta mig i egen lägenhet någonstans i världen där jag trivs
och så kommer jag att skaffa ett jobb så att jag klarar mig helt själv.

Och engelska?
Alla klarar sig, allt löser sig!


Kan även säga att resan jag ska åka på snart, den åker jag på själv.
Jag ska flyga själv och det tror jag att jag kommer må bra av.
Det kommer bli som ett bevis att jag klara mig på egen hand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback