Lika hopplöst förälskad

Alltid när jag är på bra humör sätter jag på mammas gamla Tomas Ledin
skiva på högsta volymen. Dansar runder i hela huset och sjunger med.
Helst ska jag vara ensam hemma, utan hundarna så att jag kan ösa på
ordentligt. Den känslan är riktigt skön! Spelar mest "Lika hopplöst förälskad".
Eftersom frihet är det bästa jag vet älskar jag att göra så.

Hittade massa gamla låtar innan, bland annat "Ännu doftar kärlek" med Marie
Fredriksson. Det är en såndär minneslåt. Om jag någongång gifter mig, så ska
den spelas på mitt bröllop.

Spelade den alltid i somras på mina promenader när jag inte mådde så bra.
Det är härligt att lyssna på den nu, nu när jag mår så himla mycket bättre. Är en
helt annan människa som lärt mig att stå på egna ben och stå emot massa skit.

När jag lärde känna Natasha började jag må bättre. Sen började jag vara med Louise
och nu är jag världens gladaste :D ! Hahahha, som det kan ändras! Och nu när jag
träffat dig går jag och ler för mig själv hela tiden. Det är underbart ! Livet är underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback