Försovningar

Det där med att försova sig har blivit en vana för mig.. Idag vaknade jag
först vid 6, som jag skulle. Tänkte smsa Anna och säga att hon tog min
buss. Blundade lite. Nästa gång jag kollade på klockan var den 7.
ENTE bra. Min buss går då.

Hade planerat att tvätta håret o allt, men icke sa nicke det hann jag inte.
Hade lovat Louise att komma till skolan ju.. Har inte varit där på en evighet.
Förutom igår men då va det inga lektioner.

Hann i alla fall med den halv 8. Med världens hicka och koslickat hår kom
jag till skolan inte alls sent :) Bara lite.
Har fortfarande inte tvättat det, bryr jag mig? NAJ! Men måste tvätta det nu för
det kliar hahahhaha! Aldrig haft det så förut, hemskt. Men skönt för man slipper
spray, har självproducerat vax i hela håret och jag kan lova, det hålls på plats!


1 vecka till sommarlov
9 dagar till Grek! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback