Det blir en långhelg !

Igår stängde jag antagligen av alarmet på min mobil i sömnen.
Mamma väckte mig när jag egentligen borde vara i skolan och
frågade när jag skulle åka. Eftersom vi bara hade en lektion var
det inte lönt att åka in, så jag somnade gott igen.

Inatt drömde jag om att jag hade ont i magen. När jag vaknade låg
jag kallsvettig med kramper i magen. Det har varit värre, men varje
gång jag har det säger jag att jag ska aldrig ha barn!

Jag har till och med svimmat av kramperna en gång för att det gör
så sjukt ont. Det är hemskt. Men med läkare till far är det "ingen fara :) "
Finns ju de som har det värre. Jo visst finns det de men man ska väl
inte behöva vara dödssjuk för att få hjälp? Orkar ENTE!

Skippade skolan, hade bara idrott.
Men nu mår jag bättre. Ska försöka äta lite och så, sen ska jag till
stan och antagligen köpa skor och klänning, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback