A drop in the ocean

Vi har snackat om sjuka kvällar tidigare, men den igår slog nog det mesta?

Om man snackar om en kväll ute, blir det ofta att man minns en eller kanske
två tillfällen bäst och pratar mest om det. Men nu i efterhand tänker jag bara på
hur vi lyckades göra alla de sjuka sakerna på så kort tid. Vi var överallt.

Sov i stan, när vi kom hem dit var mina kläder sönder och min mobil halvt borttappad.
Skrattar fortfarande. Ringde Louise för att kolla var hon var "eeh du vet det parkeringshuset?..
(sundstorget) la en kaka här, limegrön :D " HHAHAHAHAHAHHA! Orkar ENTE henne!

Halv 12 idag tvingade ja mig själv att gå bort till jobbet. Lönt i detta vädret? Fick i alla fall lön för
4 timmar, bättre än att ligga hemma och må dåligt.

Hahaha, en sak som jag o Louise skämtar om.. Att när någon frågar hur det är ska man svara
":D :D :D det är skitDÅLIGT :D :D !!!" Tror bara det är vi som förstår. Nu ska jag slagga, ha det!


Kommentarer
Postat av: lållan

HAHAHAHA!

fan vad jag älskar oss i stället :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback