Melodifestivalen och Björn Gustavsson

Har kollat melodifestivalen nu. Ursäkta, men HUR(?!?!??!) kunde Sanna Nielsen få högst poäng av svenska folket? Visst, helt okej låt...

Men:

1. Ingen melodifestival låt.
2. Fula kläder. Hela hon var ful och stor. (Kan tipsa om bio-T)
3. Gråta kan hon göra hemma.

Ja, det var vad jag tyckte.




Har redan börjat tröttna på Chatlotte Perellis låt, men hennes kropp är snygg.
Hon skulle varit lite längre så skulle det varit perfa!



Sen Björn Gustavsson? Jag är nog inte ensam om att vilja ha honom?
Hahaha skrattar bara han visar sig.
Det han gjorde först med beatbox var väl inte så jättebra, men när han kom ut i solglasögon, dog!
Love him!


Kommentarer
Postat av: änny

håller med till hundratio procent om sanna nielsen, har alltid hatat den kvinnan! charlotte ägde, och jag vill gråta när jag ser björn...vilken man !

2008-03-16 @ 10:27:52
Postat av: änny2

björn ja, en riktig karl!!

han skulle kunna få vara pappa till mina barn, inte många som skulle få det.
plus att jag vill ha mörka barn, så han måste förstå vilken ära det är för honom eftersom han är blond!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback