Längtar efter praktiken

Halloo!

När jag kom hem igår var jag så trött så jag orkade inte ens sätta igång datorn.

Va i alla fall i stan och gick lite, sen åt vi middag på åhlens. Efter det gick jag och solade. Har inte gjort det på jättelänge och det behövdes verkligen. Nu när mitt hår ska bli snyggt måste jag bli snygg i ansiktet också, haha! Min kropp med, därför ska jag och Anna träna idag.

Under lovet har jag ätit massa skit. Godis och kakor varje dag.. Så jag bestämde att denna veckan får jag äta typ vad jag vill, sen under praktiken i 3 veckor är det träning varannan dag, nutrilett på morgonen och hela-klassen-snear-mat på lunchen. Och på kvällen ett mål mat.
Efter de tre veckorna får jag se vad jag gör. Beror på om jag är nöjd med min kropp då, men det hoppas jag!

Just nu längtar jag bara efter mina extensions! Ska dit imorgon :D !
Ska först färga och slinga kl 10, nog aldrig varit så glad över något jag ska göra hahahaha!

Men ha en bra dag, skriver mer senare!

Kommentarer
Postat av: Helena

Godmorgon! Tävlingen drogs in igår eftersom blogg.se strejade. jag startar den igen så fort de fixat felet inatt!Hoppas att du får en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback