Frullen på espresso, mmmmmh!

Pappa väckte mig vanlig tid imorse, nog skönt att säga att jag inte skulle upp! Somnade om och gick upp en timme senare. Tog bussen i solsken till stan och espresso house. Riktigt härligt! Satt där med Idha och Anna och åt frukost i över 2 timmar. Så gott. När jag är 23 ska jag äta där varje morgon. Om inte innan ska jag äta det i helgen i alla fall.


Vid 11-halv 12 tog vi bussen till skolan. Då hade det börjat regna :(. Hade multimedia. Jag o
Louise satt bara o fixa med bloggarna. Har inte orkat göra den klart, men skit i det. Ni får stå ut, ni mina många läsare. Haha, för det har blivit ganska många.

Vi och Malin stack ifrån skolan vid halv 3 typ, gick och köpte en sak. Kommer bli bra och snyggt, haa? ;) Sommaren, jadå!

När vi hade gjort det tog jag bussen till Ida. Då snöade det! Vi hämtade hennes kusin på dagis och passade henne. SÖT! Blev ledsen när jag skulle gå. Tog på sig mössa och skor och ville följa med. Vägrade säga hejdå när hon inte fick. Gullig.

Ska duscha nu och sen sova faktiskt. Ska träna imorgon ;) !

Ha det!


Kommentarer
Postat av: än

what? va köpte ni.. sääääg... gissat att de va maja ni passa, lät iintte som emely-style

2008-03-03 @ 19:46:40
Postat av: än2

what? sajjor på msn. o ja de va det. nej ida har berättat om den andra saken :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback