Dagens

Kom inte hem fråns nu. Har gått i stan hela dagen, men det har varit kul!
Först åt vi frukost på espresso house. Satt ute ett tag men sen försvann solen och det började snöa, nice! Så då gick vi in och satte oss.


Sen började vår tripp på stan. Åh, vill jättegärna ha de skorna jag pratat om innan, men är man en fattig student så är man. Var i alla fall och snacka om extensions. Jag ska dit på fredag efter jag slingat det och kolla färg osv. Längtar, är jätteglad för det!


Jag sa ju att jag skulle göra min blogg lite roligare, så det får jag väl hålla, haha! Tänkte lägga in en dagens outfit, men den är väl inget att hänga i julgranen om man säger så. Men jag bryr mig ENTE! Haha!


99135-359

Natasha prova kläder så jag passa på att fota ;) !

Byxor; hitta de i garderoben imorse. Från H&M, ca 3-4 år gamla.
Tröja + kofta + skärp; H&M
Skinnjacka; Carlings
Halsduk; Don Donna
Väska; Miu Miu
Stövlar; Scorett


Kommentarer
Postat av: TUMADRE

vad fin du är :)

Postat av: Sofia

Vad snyggt!! :D

2008-03-25 @ 21:04:38
Postat av: caroline

Så enkelt och coolt! Klackarna och halsduken gör allt!
Snygga byxor också!

2008-03-25 @ 21:12:36
URL: http://caaaarro.blogg.se/
Postat av: ANNA

tack alla :D
blir glad!

2008-03-25 @ 21:39:44
URL: http://annaliindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback