Vad tycker ni?

Tjenne !

Gick upp halv 9 för att åka till veterinären med Maja. Det gick bra,
hon fick sin spruta med medicin som hon ska ha en gång i veckan.
Åkte hem och åt och så, var jättetrött för jag inte kunde somna fråns
3 inatt, så jag har precis sovit lite i soffan. Plus att jag fortfarande
är riktigt förkyld !
Vet inte om jag skrev det igår, men skulle egentligen träffa Louise
idag, men fick sms av henne att hon var jätteförkyld så hon hade
till o med stannat hemma från jobb. Konstigt att vi blir det exakt
samtidigt, vi har inte setts under en längre tid sen i grekland.
Får väl höra hur natte mår också!

Asså jag vet inte om jag ska ta av mina extensions o färga håret blont?
Jag gillar när det är långt men mitt egna har ändå växt en bra bit..
Det är väl som på bilden nedanför. Det känns mer som jag.
Men jag vet inte..

Detta :


eller detta?..


Vad tycker ni? Bild 1 eller 2 ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

om du tar av håret kommer de antingen bli cp cp bra, leler så kommer du ångra dig jäde möö!

Postat av: ANNA

det kommer bli nice men kommer ångra mig efter några dagar tror jag !

2008-06-24 @ 22:56:53
URL: http://annaliindstrom.blogg.se/
Postat av: jenny !!

båda e fint

2008-06-25 @ 00:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback