Sommar på reeedit

Minns inte ens när jag skrev senast? Eller gjorde jag det igår?..
Orkar ente kolla, skit i det.

Grillade i alla fall mig själv igår, tänkte köra ryggen idag, gick sådär.
Struntade i skolan för att göra det. Louise o Idha var på.

Var först på väla med mamma, växlade pengar till grek-money.
Och så köpte jag lite sånt som ska med i grek-väskan.
Köpte present till Alice med, tyckte hon kunde få det för hon är så snäll.
Kattleksak, men det är ju det hon gillar mest.

Imorgon ska vi också sola, måste göra det så man inte brinner upp
i grek. Orkar ente att det inte går tåg på natten. Kommer få åka
halv 12 från hbg till kastrup. Envisas ju med att klara oss själva.
Strunt i det. Vi ska till grekland ju :D !

Skriver mer sen.. kanske !
Haaa deeet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback