Snart drar vi !

Hade verkligen skitroligt igår.
Började som sagt med att vi va hemma hos Louise.
Drack, käka och tog sjuka bilder.

Åkte till skolan lite smålulliga allihopa, kollade på
folk som uppträdde i aulan. Sen dirr till helsingör och
kronborg slott.

Va där i flera timmar och hade skitmysigt. Badade
nakna och fulade oss, hahah! Minns inte när vi åkte
tillbaka.. men va på gröningen sen. Inte alls länge
dock för det var inte så roligt och så va det kallt.
Va hemma vid 11-halv 12 nån gång skulle jag tro.

Är fortfarande lite rund om fötterna så att säga.
Känner mig riktigt snuskig. Gammal maskara,
saltvattenshår som luktar rök. Ja ni vet..

Men skit i det, för ikväll ÅKER VI TILL GREKLAND!
Folk blev nog trötta på oss igår när vi sa det hela tiden,
bryr oss ENTE!



Nu måste jag packa, mamma kommer och hämtar mig kl 1
och kör mig till stan, så måste skynda mig lite.
Ska ställa väskan antingen hos Louise eller hos Pierre o
Nathalie. Får se vad som blir bäst.

Efter det ska jag o Louise kolla när studenterna springer ut
och sen ska jag hem till Nathalie.
Tar tåget från knutpunkten halv 12 ikväll.

Längtar jag ? JA!


Ha en superbra vecka och hoppas ni får dåligt väder ;)
Haaaa deeeet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback