Satc + huggormar i jeansen

Jahapp.. kollade på Sex and the city precis på tvn. 2 avsnitt.
Vet inte om jag blir glad eller deprimerad av den serien.

Glad för att man blir helt insatt och lever deras liv när man
kollar, men sen deprimerad för att när programmen tar slut,
eller när det är paus, vaknar man till och ser sig själv sitta där
ensam i soffan och inte ha något att göra.
Nehe, då går man till sin tomma säng och lägger sig då och
väntar på nästa dag man ska leva i lilla Helsingbrg med samma
människor och snack alltid.
Man kan inte träffa en kille utan att han antingen har haft på g
med någon man känner, eller att man själv lagt in stöten,
så att säga, på hans polare i yngre dar och de snackar om allt.
Fint !

När sista avsnittet var slut och jag förstått att jag kommer få leva
som jag gör idag i alla fall ett år till gick jag som bestämt upp
på mitt rum. Tog av mig mina jeans och såg det värsta jag sett
på exakt två veckor (när det gäller att ta av jeans).

Mina ben liknade två enorma huggormar som höll på att ömmsa
skinn eller vad det heter? Ni kanske förstår hur mkt jag fjällade?
Men nu har jag smort in mig så jag hoppas jag slipper vakna
med massa lösa hudbitar i sängen :) !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback