Ramlösa ?

Åkte till stan idag för att gå till frisören och fråga vag jag ska göra
med mitt hår, men då hade hon gått på semester o kom tillbaka
om två veckor. Men de andra som va där sa att jag skulle kamma
på ett visst sätt o så. Tror inte de fattar hur illa det är? Inga tovor utan
skulle mer beskriva det som kakor. Ska försöka reda ut det imorgon.

Då ska jag även färga håret. Det är verkligen oranget nu efter grekisk
sol, saltvatten o allt det där. Trivs bäst i brunt faktiskt, men tror det blir
blont i alla fall.. Får se imorgon.

Sen kan jag bara gå i klackar. Känns bättre för ryggen. Sprang upp för
hallbergs trappor med platåskor idag, det kändes kan jag lova !

Imorgon ska vi på visning i Ramlösa. Problemet är att mamma vill bo
i Laröd och pappa Tågaborg. Jag hade också velat bo där helst. Men
jag kommer bara bo hemma ett år till sen sticker jag utomlands, och
under de året kommer jag ha Louise 100 meter bort, skulle kännas
bra ändå. Och där är ett eget hus till mig o Alice på tomten med intenet.
Ännu bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback