Min midsommar

Såhär länge har jag inte sovit på säkert.. ja år !
Men skönt ändå. Vaknade först vid 7-8 imorse, trodde jag var
död som jag mådde, ENTE bra! Gick upp och drack vatten sen
somnade jag om igen. Nu mår jag i alla fall bättre än innan.

Hade ändå roligt igår, va först hos mormor sen vid halv 6 körde
mamma mig ut till bårslöv där jag träffa Anna, Idha och Ann-Louise
hos Pidda. Satt o drack min pina colada och dansade rundor lite,
haha ! Skulle egentligen med Louise också men när jag ringde
henne svara inte hon o tvärrtom haa !

När drickan tog slut blandade vi rödvin, apelsinjuice, tequila och öl.
Fy fan det vidrigaste jag smakat.

Vet inte vad klockan va när alla stack in till stan.. Träffade natte
på gatan haha! Hon var med Pierre, Johan o Jossan.
Natte hade glömt sitt leg hemma så jag blev glad, dock inte
de andra. Men därför hängde jag med dom. Först försökte vi
på tempel eftersom Nathalie jobba där igår, men det funkade
inte vilket vi förstod. Tillslut gick vi till pl13 där allt löste sig.
Har inte varit där innan och det blir nog inte fler gånger utan
anledning. Skitlitet och packat med folk.
Men jag hade roligt med de jag var med!


Nu måste jag gå upp och äta, döör!
Skriver mer sen, haaaa deeet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback