Malmö o SATC

I lördags var jag och Louise i malmö och shoppa lite. När jag satt o
prova skor fick jag riktigt ont i ryggen o ner i benen. Fick lägga mig
ner på den pallen för det blev helt svart för ögonen. Sen kunde jag
knappt gå. Pappa fick hämta mig vid bussen fast det bara är 10
meter in till huset. Han sa det var diskbrock.
När jag hör det ordet tänker jag på gamla tanter. De med slitna ryggar
osv. Det är ju något man har hela livet om man inte opererar. Gjorde
sjukt ont i alla fall och jag kunde verkligen int eröra mig. Men redan
igår va det bättre vilket va tur eftersom jag o Louise skulle på bio.
Skulle kolla på ett hus i ramlösa först, sen blev jag skjutsad hem
till henne. Drack c-vitamin, tog värktablett och kolla på kaninungarna.



Som små bollar, vill skitgärna ha en !

Sen i alla fall så tog vi bussen till stan o åt sen bion. Såg den som
alla tjejer ser just nu - sex and the city.
Den var såklart skitbra, Jag o Louise skratta åt en sak riktigt länge,
så folk börja nog undra. Men kände igen oss väldigt mkt.. hahaha !
Känns som man lever i filmen o när jag åkte hem kunde jag inte
hålla tårarna tillbaka. Vill se den igen.

Idag ska jag, om jag orkar, åka till catflash o fråga om de har tid för
mitt hår nu snart. Måste fixa till det, har blivit tovor mellan huvudet
och fästena. Vill bara ha bort det för det kliar. Och vissa slingor har
växt ihop.
Jag vill ha av de och kamma igenom allt hår, sen sätta i igen.
Får se hur jag gör.. Mitt egna har ändå växt typ 4 cm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback