Love to Ali

Är fortfarande död, men inte som innan vilket är skönt!

Har bara tagit det lugnt hela dagen. Vaknade som sagt ganska sent,
sen gick jag o mamma ut en lite kort sväng med hundarna och efter
det la vi oss i vars en solstol med filt i trädgården. Var varmt men blåste
så efter ett tag gick jag och Alice in. Vilade lite och åt. Sen bort till affären
och köpte ben & jerrys. 
Sen hela kvällen har jag bara lekt med Alice och kollat på tv, fotboll.

Låter säkert hur dumt som helst men jag och Alicen har kommit riktigt
nära varandra. Kanske inte kan säga så om en hund.. men ja, ni fattar!
Innan var hon bara som en hund i familjen men nu är vi bästa vänner,
hahah! Tar med henne nästan överallt och hon är bara med mig hela tiden.
Bara jag ska gå upp på mitt rum o byta om hänger hon med, och om jag
ska duscha står hon utanför duschen och väntar. Går jag ut till bussen och
hon inte kan följa med står hon och piper vid grinden.
När jag va i grek hade hon stått utanför min dörr flera gånger om dagen och
pipit. Hon är världens bästa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback