Fan att jag gick på toa !

Jag hatar att drömma. Inatt var det verkligen sjukt!
Drömde att vi var i Grek igen, på samma ställe. Men jag va inte
där med Natte o Louise, eller jag vet inte om Louise va med.
Det var i alla fall Evelina. Så va det sista kvällen, så jag gick o
skulle leta upp alla andra svenska o säga hejdå. Så kom jag in
i killarnas rum, precis som vi gjorde på riktigt. Men det såg helt
annorlunda ut. O så drog C. ner mig i sängen men så va jag
tvungen att gå på toa (hade min säng o sånt där inne) sen när
jag kom tillbaka va han borta. Sen hände mkt mer men jag
orkar inte skriva. Men fatta jag ångra mig när jag vakna att jag
skulle gå på toa. HAhahahaha, saant! Hur dum får man bli?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback