Söndagsutflykter

Tänkte skriva ett litet snabbisinlägg innan jag ska spela lite mario kart sen
försöka sova.

Mina kusiner är ju här nu och det blir inte mkt tid över för datorn kan jag säga,
full rulle hela tiden! 

Inatt drömde jag att jag åkte tillbaka till grekland med Louise och hennes familj.
(Sorry för mkt snack om grek!) Jag sa hela tiden att jag va världens lyckligaste
och sånt. Så bodde vi på andra sidan stranden, Louise du vet där vid
Jesusbyggnaden. Där låg vårt hotell och vi va 4 pers i ett enkelrum haha ! Sen
va Natte där och vi bråka skitmkt för hon ville hem när jag och Louise ville till
Magaluf. Det låg precis brevid almyrida där vi va. Så när vi skulle åka hem lämna
jag ett brev tror jag det va till Ch och skrev att jag gilla honom och sånt. Sen skrev
han tillbaka att han gilla mig jättemkt och att han redan sakna mig. Men när jag
tog på texten flöt den bort. Såg ut som man skrapa en lott eller något och det stod
NOT! över allt. Blev skitledsen! Sen när mamma väckte mig sa jag på direkten
"jag drömde om grekland!" Det säger jag varje morgon. Så hon tyckte synd om
mig eftesom hon såg hur ledsen jag var och sa att jag snart skulle få åka dit igen.
Sen när vi satt och åt sa någon något om grek och tårarna bara sprutade! Fick
springa iväg och gråta ut lite i nån halvtimme. Sen kunde jag inte se något.
Fan vad jag vill dit igen!

Nog om det, dödstråkigt att läsa om ju!

När vi va klara körde vi iväg till Båstad. Köpte jeans från pepe jeans (passande?),
behövde det verkligen! Fikade och gick där lite, sen hem bytte om jättesnabbt sen
vidare till det nya huset. Men vi va bara utanför för att vi skulle visa lite snabbt. Hade
bråttom hem till Evelina o co. Blev middag och sånt. Kröp en tvestjärt i hennes säng
och nästan precis smsa hon och sa att där va fler, härligt :) !

Jag är väldigt glad av mig nu förtiden måste jag säga, men jag vaknar nästan varje
morgon och storgråter. Drömmer om grekland alltid! Igår va det hemskaste. Åkte tåg
från grek, som va gbg, och så "mellanlandade" vi i malmö där Ch och de bodde, men
det va då också i grek. Sjukaste. Har i alla fall därför alltid svullna ögon.

Detta blev långt, mario kart väntar. Måste klara ut en skitsvår sak för att komma vidare.
Ska försöka hinna skriva imorgon.

Föresten.. läste blondinbellas blogg. Som jag fattar det och de flesta andra har hon
blivit våldtagen, men man ska ju inte säga saker innan man vet säkert. Men sjukt
hemskt i vilket fall. Tycker faktiskt synd om bruden. Idioter det finns !

Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback