Ida 18 år

Nu har näsblodet äntligen slutat ! Mådde ente bra kan jag säga! Men nu är det över,
så skönt! Fick sova en stund för att återhämta mig lite och nu mår jag bra igen.

Ikväll är det middag hos ida (GRATTIS IDA) som fyller 18, sen stan. Får se vart det
blir av mig? Löser sig, är inte festsugen faktiskt, sorry. Men hos Ida ska det bli kul !


(bild från 2005)

Största problemet för ikväll är kläderna.. Har INGET jag vill ha på mig.. Och ska jag
ha platta skor, höga, superhöga eller platå?  Faktiskt sugen på mina platåisar.. men
de är bruna. Har inget som passar till.

Och håret då? Näst största problemet. Hatar det ! Får väl bli mittbena och slick som 
vanligt.. Kan inte ha det på något annat sätt.. 4 augusti gäller det !


Och här en bild på Idha, mig, Kattis och Ida. Anna tog bilden. Togs för exakt 3 år sen.
Hbgfestivalen 2005. Tycker det är superkul att vara med er igen efter några års
"uppehåll" haha !


Glömt skriva om igår ju ! Jag mötte Anna i höganäs och så gick vi o handla lite. Köpte
apelsinjuice har varit sugen på det hur länge som helst. Sen åkte vi till Viken och
satte oss på stranden. Efter en liten stund kom Kattis, Ida och Emelie också. Satt
på bryggan och snacka o så ett tag, sen kom amelie också.
Jag, Ida o Anna skulle på toa och precis när jag spolat skriker de "ANNAAAAAAA!!!"
Fattar typ ente? Trodde de ville komma in? Hahahaha! Sen hör jag "BUUUSSEEEN!!"
Bussen stod o vänta på oss för någon hade sagt till att vi skulle med. Snällt att den
väntade i alla fall. Hade det varit en sur busschaffis, som de flesta är, hade han ju
bara kört. Men nu va han en snäll :) !

Kom in till stan, träffade mer folk, gick där nån timme eller så. Sen när de skulle
in på nått ställe gick jag och Kattis o köpte munkar och åkte hem. Sjukt mkt folk på
bussarna. Typ 4 reservbussar till höganäs halv 1, och de va fulla. Bussarna alltså.

Nu måste jag kila och börja leta fram något som duger inför kvällen, ha det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback