Mamma mia - sjuuukt bra !

Ni minns säkert att jag skrev för några dagar sen att jag och mamma
skulle kolla på Mamma Mia filmen, men det var slutsålt? Nu ikväll såg
vi den. Jag skämtar inte, det var den bästa filmen jag sett! Sex and the
city var bra, denna va bäst! Då kanske ni förstår? Dock är det två helt
olika typer av filmer.. men om jag skulle få se nån av dom en gång till
bara så skulle jag ta mamma mia. Lätt.
Alla stod upp och applåderade när den var slut. Ofta man gör så på bio
annars? Vet ni vad det bästa var? Den är inspelad i grekland. Vem är
sugen på att se? -Louise, du är tvungen !
Åååååååh, vill bara spela all musik för er! Jag har aldrig lyssnat på abba
förut, men nu ska jag börja göra det! Ska köpa skivor! Vad säger ni om
abbafest när jag fyller år?;) Hahaha ! Jag har funderat superlänge på
tema. Men alla tycker ju abba är mesigt, men vet ni? Det är det inte. Det
är så sjukt bra så det finns inte!

Till er som inte sett den än, här kommer ett smakprov !



Just här ser den väldigt nördig ut kan jag hålla med om.. Men det är den inte!

Kommentarer
Postat av: anni

ska också se den me mamma. längtar så sjukt mycket, såg mamma mia-skylten och reklamen på sex and the city-premiären, och faaan va sugen ja blev!

2008-07-19 @ 12:54:57
Postat av: ANNA

sett den än? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback