Snälla Loi !!

Hej allihopa !

Igår blev det grillning och mys hemma hos Louise. Bara va vilket var skönt
eftersom alla var helt slut. Blev cola och vatten hela kvällen. Eller jag tog mig
faktiskt ett glas smirre, men det var bara för att den stod i Louises kyl och
hade blivit över sen dagen innan. Men var inte sugen..
Åkte hem vid halv 1.

Louises familj minus Louise ska åka till Göteborgs skärgård med deras båt
på tisdag och vara borta några dagar. Jag vill super supergärna hänga med,
men Loi vägrar. Hennes färäldrar håller på att säga att jag ska övertala henne,
men det är ganska omöjligt. Men SNÄLLA LOUISE, jag vill !!! Hade varit hur
mysigt som helst. Har så roligt med er !



Och till en annan sak, träffade Tintin i fredags, det var kul eftersom vi typ inte
snackat sen hon slutade i min klass. Och vet ni varför?
För jag va bara med henne för att komma åt hennes bror. Visst Tintin? :)
Det vet alla nu, inget att ljuga om längre :D !! Så sköönt att det kommit ut :D:D !

Kommentarer
Postat av: tintin

ja det var ju verkligen så!!! för vi träffade ju min bror såå ofta när vi va med varandra också ju?! :)

Postat av: ANNA

ja absolut :D saknar honom !

2008-07-13 @ 15:39:35
URL: http://annaliindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback