Köpte ds !

Jag köpte ett nintendo ds :D ! Ett turkost som jag ville ha .
Tyckte jag var värld det !

Tänk, jag fyller ju inte år från oktober, och jag har slutat springa
med falskleg hit och dit. Alla inträde alla får betala hela tiden
slipper jag eftersom jag inte går ut. Det jämnar ju ut sig, visst?

Jag är jätteglad för det, men kan inte spela ännu för det ligger
på laddning. Köpte mario kart till. Men fan vad det ska vara
dyrt med spel ! Kosta 450 för ett fjuttigt litet spel. Tjenne !

Louise ringde när vi va på väg hem o fråga ifall hon fick sova
hos mig inatt. Det hade varit inbrott hos Jenna som bor brevid
så jag fattar att Lousie inte vågar vara hemma. Hade inte jag
heller velat.
Så nu ska jag städa så att jag kan ta hem någon här. Det är
ju faktiskt första gången Loi ska se mitt rum. Hon har varit här
innan men inte på mitt rum haha! Det ska bli kul och jag längtar
tills hon kommer. Inte ofta jag har folk här ju, nästan aldrig. Det
är jag som får åka iväg för ingen pallar ta sig hit.
Men när vi flyttar blir det ändring :D !

Det är det turkosa jag köpte ! Men fick grön penna, skitfin haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback