Jag fixa inte detta

Mamma ringde för ett tag sen när jag var på väg hem från stranden och sa att morfar är jättesjuk. Han ligger på sjukhus och har gjort det sen i förgår. Att hon skulle åka in till honom för han bara grät o grät och sa att han va så rädd. Dödsångest antagligen..
När jag tänker på det sprutar bara tårarna. De gjorde dom på bussen också. Tänkte inte ens på att kanske hänga med in till sjukan? Tänk om han inte klarar sig, då kommer jag ångra mig hela livet att jag inte följde med.
Senast imorse ringde han till mamma och sa att han tyckte jag va vacker. Fan detta är så jobbigt! Morfar är den jag varit närmast av mormor och farmor. Har ingen farfar. Jag klarar inte av att skriva mer nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback