GRATTIS LOUISE!



Det va låten till Louise. Den spelades på baren i grek för natte när hon fyllde år.
Det är vår happy birthdaylåt !

Idag är det dagen Louise har räknat ner till i 142 dagar. Jag minns när vi satt i
skolan och hon gjorde en nedräknare och hon sa glatt "det är 142 dagar tills jag
fyller 18! :D" Då var det 242 dagar till min födelsedag. Och idag är det exakt 100
dagar kvar. En vakt på steak skrev upp det i ett block igår och så fick jag skriva
min autograf, sen böla jag lite för honom. Han förstod mig.

Men GRATTIS Louise ! Är superglad för din skull. Vet hur mkt du längtat efter
denna dagen! När jag också har fyllt år har vi massa planer. Bla gbg.
Fast vi inte har varit ute så mkt tillsammans har jag ändå skitroligt med dig
alltid! Spelar ingen roll vad vi gör för vi har alltid roligt och fast vi inte kännt
varandra mer än några månader har vi ändå kommit jättenära varandra och
har redan gjort en massa ihop. Varit utomlands och annat roligt. Är jätteglad
för det ! Love !



Inatt drömde jag om brownies från Ebbas fik. När jag vaknade tänkte jag "Jag
MÅSTE ha det!!!" Så klädde på mig o allt på 10 min o tog bussen till stan o köpte
en sån. Träffade Louise och Filippa en snabbis också sen åkte jag hem igen.
Ska snart till henne på middag.
Hörs sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback