En ö utanför indonesien

Tjenne !

Idag har det varit superbra väder ! Låg först i trädgården och solade,
sen åkte jag till stan och träffade Louise. Vi gick och köpte glass
snackade lite. Sen stack hon hem och jag till mariapark där vi skulle
på husvisning. Vi gick in och sen ut. Svenne hus. Vem vill bo i det så
att säga? Körde till ramlösa o kolla på det andra igen, men bara utanpå.
Mamma, pappa o Alice åker till sthlm i helgen o när de kommer hem ska
de säga om de tänker slå till eller ej. Själv åker jag till gbg, ska bli nice !

Satt ute o snacka med min granne tills typ 11 nu ikväll. Han tyckte ja snacka
mkt om grek, så peka han på ett flygplan o fråga "Anna, vad tänker du på
när du ser det planet?" Ehm.. grekland? Bara sanningen ju ! Han tyckte att
jag skulle tänka på något mer exotiskt, som en ö utanför indonesien tex.
Ofta jag tänker på en ö utanför indonesien när jag ser ett flygplan?

Grek - the one and only ;) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback