En jobbig natt

Tjenne !

Kunde verkligen inte somna igår, det va helt omöjligt. Låg o va varm och törstig,
spelade lite mario kart, vände mig ungefär 127 gånger. Hörde nattbuss 1, 2, 3,
4 och 5. Den sista kommer halv 4 tror jag. Så innan dess hade jag inte somnat.
Sen när jag väl bestämt mig för att gå upp och dricka hör jag någon annan där
ute och då vågar jag inte gå upp, haha !
Så idag är jag trött, för mamma väckte mig vid 9 typ. Mina kusiner från sthlm
kommer typ jättesnart och ska vara här ett par dagar. I mitt rum eftersom det är
störst. Vet inte ens var jag ska sova? Men nu måste jag skynda mig! Mamma
ska byta lakan i alla sängar här inne nu.. Vi hörs väl senare :) Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback