Det där med sandfärgade skor

(från asos)

Visst är de riktigt snygga? Inspirerade av Ashley Olsen och Victoria Beckham,
fast de har svarta. Dessa finns också i det, men tyckte dessa beiga va finare !
Har ett par liknande i svart redan fast med kilklack, mina favvo. 12 cm klack är väl det bästa.
Hade suttit väldigt fint! Men känns som sommaren snart är över och då är det inte lönt att
köpa mer sommarskor. Längtar bara tills mina stövlar kommer !



 
Sandfärgade skor är riktigt nice, men jag har inga! Vill skaffa ett par men vet inte om jag
ska köpa ett par som jag kan ha hela hösten eller vänta tills nästa vår då jag kan köpa
sånna här snygga. Sommarskor är utan att tveka coolare. Och egentligen, hur snyggt
är det med sandfärgade skor till vinterblek hud? Jag får helt enkelt vänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback