Åhh grekland !

Satt hemma och var sjukt uttråkad så åkte till Höganäs
där det blev film ikväll igen. Kollade på the ring. Nu när
jag kom hem logga jag som vanligt in på facebook. Skriver
med de från grek där. För första gången (förutom på bussen
från hotellet) saknade jag det så mkt så att jag började gråta.
Det går inte ens att förklara den känslan.
Okej om det hade varit sthlm, gbg eller vad som helst. Då
kan man ju dra dit och bo på vilket hotell som helst. Men
grekland? Kommer ju aldrig få med mig någon som jag
vill ha med mig dit. Det är en liten stad med fyra eller fem
hotell, alla med apollo. Inte så stor chans att man hittar
en billig resa dit. Bud på att tälta på stranden..
Solstolarna va också rätt sköna..(hehe), kan sova i dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback