Onsdag = halv 5

Igår när jag kom hem från skolan åkte jag nästan direkt iväg till stallet och red. När jag kom hem igen la jag mig i badet och efter ett tag kom jag på mig själv över att ligga och sova i iskallt vatten. Jag orkade inte tvätta håret eller något, tänkte att det gör jag sen. Jag gick och la mig i min säng för att värma mig i några minuter. Klockan var kanske halv 8. Helt plötsligt vaknar jag till och kollar på klockan, då är den halv 2. Danke! Ligger med alla lampor tända i rummet osv. Somnade om nästan direkt så jag var inte lika trött imorse som jag brukar vara, tur det! Går ju till halv 5 idag :S. Hatar foto mer än skolan!

Sitter här nu i det kalla elevrådsrummet och väntar på att klockan ska bli 8.20. Ska ta o platta håret nu, ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback