One way or another

Har just sett klart på "Allt en tjej vill ha" som gick på 3an. Började kolla för att det inte fanns något annat att se, sen fortsatte jag för att jag kom ihåg att jag sett den på bio för många år sen. Erfter det kollade jag för att jag tyckte den var bra! Haha. Det är få filmer som har fått mig att gråta, men denna, nördfilmen.. 
Speciellt när killen säger "Varför vill du hela tiden passa in när du är helt enastående?"



Skrev det för en timme sen men Anna distraherar mig. Så ja, nu orkar jag inte mer. HAJDÅ!

Hahaha.



Ps. Ingen lyckad tivve-kväll utan
One way or another i vinyl!
Nu vet ni.

Kommentarer
Postat av: anyy

haha "säg det där igen"

2008-01-28 @ 00:29:00
Postat av: anyy nr 2

haha fett kul


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback