Nyår och allt där till

"Sjuka nätter i december ska det bli"
- Jo tack! Ett sjukt avslut blev det kan jag lova.


Dagen började med att jag fick gå upp tidigt för att jag skulle till stallet. När jag kom dit frågade hon som bor där om jag vågade rida "den stora svarta". Inte för att jag är rädd för själva hästen, men den är värd ganska mycket och det var halt ute. Men jag gjorde det och det gick bra. Den stegra sig bara 2 gånger, haha.


Senare åkte vi till systemet och sen vidare och solade. Fick vänta 40 min på ett solarium. Sjukt lång kö. Men det var skönt i alla fall. Efter det blev det brådis. Hem och duschade och så, sen vidare till Ann-Louise där vi åt middag. Riktigt gott och roligt faktiskt! Vi stannade där tills 11 sen fick vi springa till bussen. Alla hoppa av i Höganäs, men jag fortsatte in till Tågaborg där jag mötte upp Natasha. På den festen vi var dansade vi och hade roligt. Har ingen uppfattning alls om hur länge vi stannade där, men efter ett tag gick vi till en annan fest, va där inne i kanske 5 minuter sen satt jag i trappuppgången resten av tiden, hahah. Sen gick jag, Natasha och Pierre ut på gatan för att försöka få tag på taxi, var nästan helt omöjligt. Men efter 10 minuter ungefär kom en körandes. Vi åkte ner till stan.. bla bla bla.... Hinner inte skriva mer nu, kanske blir en fortsättning senare, haha!

Men sjukt rolig kväll, tack alla! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback