Helgen!

Hellu!

En vecka har gått sen skolan började, känns som en evighet. Jag gick inte ens dit på måndagen. Ändå har skoldagarna gått snabbt tycker jag. Skulle vilja lägga in några roliga bilder jag har tagit, men kan inte det eftersom min bluetooth är sönder på mobilen och jag vet inte var jag har min sån sladd. Så ja, det får jag göra när den har varit på lagning, om inte allt försvinner då förståss.

I fredags på hålan var jag och hämtade ut mitt nya id-kort. Fotot på det är över ett år och jag har nästan brunt hår, så när jag skulle hämta ut det var jag tvungen att skriva min namnteckning så att hon kunde jämföra. Man ser väl ändå? Om jag hade varit äldre hade alla kunnat låna det i alla fall, för det är likt typ alla, utom mig själv!

Efter skolan skyndade jag mig ner till frisören där jag skulle slinga och klippa mig. Det tog 2 timmar att bara lägga slingorna, men jag tycker det är så mysigt att vara där så det var lugnt, haha. Det tog en timme längre tid än vad jag hade räknat med, och då var hon ändå inte klar med att platta och så, för jag var tvungen att skynda till bussen.

Jag åkte hem och bytte om osv. sen ut till bussen igen för att åka till Anna och Kattis 18års förfest. När vi gick dit sa Freddie (som jag träffat nästan varje dag så länge jag kan minnas) helt plötsligt "Nä vad fint! Har du tagit av tandställningen?" Jo man tackar, det gjorde jag i 8an! Hahahaha!

Men det var trevligt där. Speciellt:

1. Tårtan (Anna, gör en sån och ta med till skolan imorgon)
2. Mitt och Idhas snack på Kattis rum när alla andra sjöng karaoke
3. Pigelinen


På lördagen sov jag ganska länge sen tog jag på både mig och Alice varma kläder och åkte till friabad och lekte lite, kul ändå haha. Sen gick vi längst gröningen och norra hamnen upp till h&m där jag skulle köpa en tröja, sen gick vi tillbaka hela vägen igen. Eller ja, jag gick, Alice var så trött så hon fick ligga innanför min jacka och sova.

På kvällen var jag bara hemma och tog det lugnt. Det är väl vad jag har gjort idag med. Vill resa men ingen vill hänga med just nu, alla vill spara sig till sommaren. Längtar i alla fall till Natasha kommer hem, så det händer lite ;) Hahaha!

Yes, ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback