Hedvig

Detta är till Maja, börja se efter hälften ungefär.



Kommentarer
Postat av: deras ända fan!

HAHAHHA! Vi måste se alla avsnitt av dem, asså när hon cyklar hahah jag skrattar så jag får ont i magen! Jag vill se helge ;) växer inte hennes näsa när hon ljuger :P
har för mig det! Kyssar din hedvig

2008-01-10 @ 20:58:32
Postat av: ägaren av bloggen

joddiladdihoooo hahaha dör! tycker fortfarande hon är läskig haha! men håller på att ladda ner alla avsnitt nu! jag har också för mig att det va när hon ljög men mamma sa det var när ugglan sa något ord hon inte förstod, vet inte! M.V.H Helge

Postat av: än

(det var när helge sa något svårt ord och hon låssades att hon visste vad det betydde!) kanske du redan vet nu...

2008-08-14 @ 17:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback