What a night 2

Åkte till Laröd igår vid 9 igår på förfest. Drack fina drinkar och hade trevligt. Dock klämde jag min tumme i dörren så min nagel är helt blå, kommer säkert tappa den!
Vid 12 åkte vi in till stan och tivoli. Som jag har sagt innan, ingen lyckad tivvekväll utan one way or another i vinyl. Så jag gick in där för en gångs skull och hoppades på att den skulle spelas, och mycket riktigt, den spelades för fullt. Det var bara att hoppa med?
Det var sjukt bra musik i rnb också. Jag och natasha låtsades att vi var i costa, hahaa. Alla mina favoritlåtar kom på rad. Piece of me, don't stop the music, osv.
Åkte hem till Pierre igen kl 4 och sov. Vaknade kl 8, hahah. Men kunde somna om igen efter ett tag och sov till halv 1. Det var skönt. '
Skriver mer sen!



image320

Hahahhahahaa!
He-he....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback