Vanlig söndag igen

Sjukt seg idag! Har bara legat hela dagen. Ska snart iväg och sola. Imorgon eller tisdag ska jag köpa gymkort och börja träna som ett svin. Nu ser en vanlig dag ut så att jag vaknar skittrött och åker till skolan, när den är slut tar jag mig på snabbast möjliga sätt hem, sen somnar jag och sover till halv 9 - 9 ungefär. Sen är jag uppe till 2.
Men nu ska jag träna efter skolan och komma hem sent så att jag kan lägga mig och sova hela natten.  Much better!!! Och så ska jag dricka jättemkt vatten så jag blir snygg till sommaren.
Sa ju att jag skulle lägga ut träningsprogram här, men asså jag orkar inte. Haha, tror inte nån bryr sig ändå!

Nu ska jag ta mig till solariet, ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback