Släng pälsen

Idag är jag sängsjuk. Kan nästan inte röra mig.
Är ensam hemma och det älskar jag. Så ligger i soffan och har mysigt. Dock har jag lovat mig själv att jag ska gå ut med hundarna och städa mitt rum idag. Och om jag mår lite bättre ikväll ska jag även åka och sola. Behöver det, är blek och ful nu.

Minns någon det barnprogrammet trillingarna? Kollar på det nu, hahha, sjukt roligt ändå.

Senast igår var jag inne och kollade på pälsjackor på internet, eftersom jag var inne på att köpa en. Sen när jag kollat på många olika fick jag nån flipp och bara äcklades av allt, stängde ner skiten. Ska köpa ny vinterjacka så jag slipper den jag har nu med äckliga pälsen. 

Nu ska jag försöka resa mig så att jag kommer ut med hundarna. Alice ska prova sin nya jacka också.
Ha en bra dag! 

Kommentarer
Postat av: annsi

snacka inte skit om pälsar - jag gillar min prärievarg. den e snell :)

2008-02-04 @ 22:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback