Sjuk på helgen?

Hej alla!

Min dator funkar igen :D Den har varit sönder över ett år. Internet har kopplats ur typ hela tiden, men inte nu. Är glad!


Var lediga igår, så åkte med mamma o pappa till väla och åt o så. Blev kär i ett par stövlar. Om de finns kvar när jag får pengar ska jag lätt köpa de. Känner mig som 23 i dom :)


Eftersom jag fortfarande är sjuk blev det tyvärr ingen utgång. Asså så sugen jag är? För någon månad sen ville jag aldrig. Men nu har jag varit ute flera helger i rad, båda dagarna. Det är antagligen därför jag blivit så sjuk. Var lite förkyld sen är jag ute på längre rundor utan jacka eller något. Får skylla mig själv. Hade lätt kunnat sticka ut ikväll för jag är så taggad!


Idag när jag vaknade gick jag direkt ut o gick. Riktigt skönt ute, helt vindstilla. Gick ner på stranden. Längtar till sommaren.


Nu ska jag duscha och så. Ha deeet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback